שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות

מתכון בריאות נהדר ופשוט! עוזר להוסיף סיבים אל כל תפריט תזונה באמצעות החלפת האורז הלבן באורז מלא. בנוסף מעשיר את התפריט דיאטה בויטמינים ונוגדי חמצון שמגיעים מהתרד.

רכיבים:
1 כוס אורז מלא לפני בישול
2 ורבע כוסות מים חמים
150 גרם עלי תרד קצוצים גס
בצל קטן קצוץ
3 כפות שמן חמניות
כפית מלח
חצי כפית כמון
פלפל- לפי הטעם

הוראות הכנה:
1. מביאים לרתיחה סיר עם המים.
2. מוסיפים אל הסיר אורז, מלח, כמון, פלפל. לאחר מכן מכסים ומבשלים על אש קטנה 40 דקות.
*או לחילופין מבשלים את האורז לפי הוראות יצרן. חשוב שהאורז לא יתבשל יותר מדי.
3. מטגנים על מחבת, עם 2 כפות של שמן החמניות, את הבצל הקצוץ ולאחר מכן מעבירים לצלחת.
4. על אותה מחבת מוסיפים כף שמן נוספת ומקפיצים את התרד עד שמאבד את הנפח שלו.
5. קוצצים מעט את התרד המוקפץ ומאחדים אותו יחד עם האורז והבצל.
*ניתן להוסיף תבלינים נוספים בשלב זה לפי הטעם.
*ניתן להפוך לסלט מרענן בחודשי הקיץ, רק תנו לאורז עם התרד להתקרר ותקצצו לתוכו קוביות של עגבניה ומעט שום.

בתיאבון!

, שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות

מתכונים