מתכונים

מתכוני הבריאות המגוונים

_

טעים טעים | בריא בריא

סלט תפוחי אדמה, אבוקדו וסלמון

מתכון בריאות נהדר ופשוט! עוזר להוסיף סיבים אל כל תפריט תזונה באמצעות החלפת האורז הלבן באורז מלא. בנוסף מעשיר את … קראו עוד

מרק עדשים ירוקות ושורשים

רכיבים: 2 בצל בינוני קצוץ 1 גזר בינוני קלוף מגורר גס 3-4 גבעולים סלרי אמריקאי פרוס 1 שורש פטרוזיליה קלוף … קראו עוד

מרק ירקות וגריסים

רכיבים: 2 בצל בינוני קצוץ 1 גזר בינוני קלוף מגורר גס 3-4 גבעולים סלרי אמריקאי פרוס 1 תפוא בינוני קלוף … קראו עוד

מרק כרובית, שעועית בובס ומרווה

רכיבים: 1 בצל קצוץ 2 שיני שום קצוצות חצי ראש כרובית 1 כוס שעועית בובס מושרית במים 24 שעות (יש … קראו עוד

מרק ירקות כתומים ועדשים כתומות

רכיבים: 1 ק"ג בצל קלוף חתוך גס 2-3 שיני שום קלופות קצוצות 0.5 כוס עדשים כתומות 0.5 ק"ג בטטה קלוף … קראו עוד

מרק סלק אדום

רכיבים: 1 תפוח אדמה גדול, מקולף וחתוך לקוביות 1 קישוא מקולף וחתוך לקוביות 1 גבעול סלרי קצוץ 1 גזר בינוני … קראו עוד

שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות

מתכון בריאות נהדר ופשוט! עוזר להוסיף סיבים אל כל תפריט תזונה באמצעות החלפת האורז הלבן באורז מלא. בנוסף מעשיר את … קראו עוד

גלידת תות בננה ביתית (כ-130 קלוריות)

מתכון פשוט ומנצח לגיוון תפריטי דיאטה, פינוק קיצי או פינוק בריא לילדים. רק שלושה רכיבים ומינימום השקעה לפינוק דיאטטי של … קראו עוד

שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות

שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות   *אפשר לשלב בכל דיאטה במקום ארוחת ביניים או כקינוח בסופי השבוע אם … קראו עוד

שייק אנרגיה טבעוני עם ספירולינה

אפשרות נהדרת להחלפת הקפה של הבוקר או כפינוק ביניים בכל תפריט תזונה נכונה. שייק קליל שממלא באנרגיה עם הרבה יתרונות … קראו עוד

מתכון לעוגת גבינה אפויה דיאטטית

שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות   עוגת גבינה היא דרך נהדרת להתפנק גם אם כרגע אתם מקפידים על … קראו עוד

מתכון לטוסט בטטה טבעוני

שני מתכונים למשקאות חמים עד 150 קלוריות   ערכים תזונתיים: קלוריות: 76-86 קק"ל. פחמימות:17-20 גרם. חלבונים: 1-1.5 גרם. שומנים: 0 … קראו עוד